Ter gelegenheid van Gurupoornima 2022 heeft de SSSIO het Jaarverslag van de Sri Sathya Sai International Organisation (SSSIO) 2021 aangeboden aan onze Leermeester en God, Sri Sathya Sai Baba’s divine lotusvoeten. Hij is een incarnatie van Liefde, zijn Liefde is oneindig en zijn boodschap is Liefde. We zijn inderdaad gezegend en gelukkig om deel uit te maken van de SSSIO, de organisatie die Swami decennia geleden oprichtte en blijft koesteren en leiden.

In 2021 bleven de SSSIO-leden, ondanks de wereldwijde pandemische lockdown en andere uitdagingen, Swami's liefde delen en dienen door voedsel, water, essentiële benodigdheden, onderdak, gezondheidszorg en onderwijs te verstrekken aan duizenden en duizenden mensen in 110 landen. Deze verhalen worden in het jaarverslag kort weergegeven met beschrijvingen, foto's en video's. Daarnaast bevat het online document speciale hoofdstukken over jongvolwassenen, onderwijs en gezondheidszorg.

We waarderen de bijdrage van vele SSSIO-functionarissen en -leden die hebben geholpen bij het opstellen van het jaarverslag.

U kunt het SSSIO-jaarverslag 2021 HIER vinden. We nodigen u graag uit het te lezen, te bekijken en te delen.

We bidden tot Bhagawan Sri Sathya Sai Baba om ons te zegenen, zodat we Hem altijd mogen liefhebben en dienen.

Dr. Narendranath Ready,
Voorzitter SSSIO